Faceți căutări pe acest blog

IMPORTANT NU ESTE DACA AM SAU NU DREPTATE.IMPORTANT E CA DIN DIALOGUL NOSTRU SA REZULTE CEL PUTIN O PUNERE PE GANDURI.


miercuri, 25 aprilie 2012

Despre cum copii se straduie sa devina adulti.....
      M-am gandit adesea cum va fi cand Maria va fi mare.Uneori o vedeam o rebela si-o razvratita ca mine...Alteori imi inchipuiam ca va fi un copil problema...De multe ori o vedeam retrasa si interiorizata ca tata-sau.
        Maria a crescut.
        Nu e nimic din ce-mi inchipuiam sau e prea putin din fiecare.Doar incapatanarea mea si a tatalui sau a mostenit-o in intregime.
        Altfel Maria e asa cum nu sunt nici eu nici tatal sau.Adica e responsabila,econoama,gandeste de doua ori si face o data,invata bine,temeinic,in fiecare zi, are propriul sau blog in care scrie cu ironie si umor despre orice:http://mariaspune.wordpress.com/....
     Cred ca Maria vrea sa ne invete sa fim adulti......

Niciun comentariu: