Faceți căutări pe acest blog

IMPORTANT NU ESTE DACA AM SAU NU DREPTATE.IMPORTANT E CA DIN DIALOGUL NOSTRU SA REZULTE CEL PUTIN O PUNERE PE GANDURI.


miercuri, 6 iulie 2011

DIN NOU ..DESPRE CRIZA

....Si vine iar...Criza...A cata oara?In viata noastra criza este prezenta de mult timp.Insa noi abia de un an o simtim.
Azi...despre criza de modele...sau de valori...sau de repere...Am rasturnat statuile.Dar restul este doar tacere.Nu prea avem ce sa punem in loc.
Eu as avea ce pune:as pune-o in loc pe Maria-fiica mea, un om cu un caracter aparte,dreapta,cu bunsimt,care stie ce vrea in viata.La varsta ei eu vroiam multe,mult mai multe.Si fara sa vreau m-am risipit in prea multe..
Sau pe alta Marie din viata mea.O Marie care a aflat mult prea devreme ca nu tot ce pare iubire e iubire,care e mult prea tanara pt a fi "divortata".Oricum si ea stie ce vrea sa faca cu viata ei .Si nu a implinit inca 30.
Sau o alta Marie,un copil dintr-o familie modesta,ai caror parinti s-au trezit dintr-o data cu multi bani.Dar ea a ramas un copil modest,plin de bunatate si incercand sa faca totul prin propriile ei forte.Si ii si reuseste.
As pune in locul statuilor copii astia buni,drepti,trecuti prin multe,nepervertiti de sistemul acesta bolnav.Si poate asa am ajunge din nou sa fim mandrii de ceea ce suntem:ROMANI.



"LASATI COPIII SA VINA LA MINE"

2 comentarii:

dli spunea...

oare cat va mai dura criza asta? :(

dana spunea...

Pana vom invata sa fim ceea ce suntem nu ceea ce vor altii sa fim