Faceți căutări pe acest blog

IMPORTANT NU ESTE DACA AM SAU NU DREPTATE.IMPORTANT E CA DIN DIALOGUL NOSTRU SA REZULTE CEL PUTIN O PUNERE PE GANDURI.


luni, 31 mai 2010

Uite de ce te iubesc

Pentru ca intre noi au ramas aceleasi scantei ca acum 15 ani cand te-am cunoscut, pentru ca nu te-am putut uri niciodata nici chiar atunci cand ai gresit, pentru ca te astept acasa tot atat de nerabdatoare, pentru ca ai o rabdare nesfarsita cu mine, pentru ca nu-ti place sa te tachinez si totusi ma lasi, pentru ca imi dai impresia ca nu ma iubesti deloc, pentru ca ma faci sa ma simt mai femeie decat toate femeile din lume, pentru ca nu ma faci sa ma simt a ta, pentru ca niciodata nu te stradui sa fii romantic si totusi esti, pentru ca ma faci sa rad cu pofta inainte de culcare, pentru ca ma certi, pentru ca nu tii mult supararea si pentru ca te stradui mereu sa devii"tu"si nu-ti reuseste niciodata, pentru ca tu esti tu si pentru ca nu-mi spui niciodata "te iubesc"dar mi-arati in fiecare zii, pentru ca glumesti mereu cu sentimentele si pentru ca nu ma iei in serios cand sunt furioasa.Pentru ca ma faci sa freamat.
Uite de ce te iubesc....

Niciun comentariu: