Faceți căutări pe acest blog

IMPORTANT NU ESTE DACA AM SAU NU DREPTATE.IMPORTANT E CA DIN DIALOGUL NOSTRU SA REZULTE CEL PUTIN O PUNERE PE GANDURI.


vineri, 19 februarie 2010

Mai aveti nevoie de noi?

Acum 2 ani ne-am apucat , ca tot bucuresteanul get-beget(asta-i al meu sot nu eu)sa facem o casa mai la tara, undeva in zona Campinei.Si ca tot romanul ne-am luat cateva tepe(cu echipele de constructori, cu furnizorii de materiale, cu vecinii, etc).Si bineinteles am ramas fara bani.
Ca tot romanul(fraier)am recurs la o solutie foarte simpla:am facut un imprumut.La o banca de traditie:BCR.
Toate bune pana aici dar nicidecum frumoase.Am suportat cu stoicism toate mizeriile pe care le implica relatia unui cetatean roman cu orice banca din Romania:functionari plictisiti, neatenti, mojici ,contract facut in asa fel incat nu-ti dai seama de implicatiile lui, plicuri cu extrase care nu ajung niciodata la adresa la care trebuie, si din ce in ce mai multi bani.De dat.Bancii.BCR-ului.
acum o luna am intarziat cu plata ratei.Au inceput telefoanele.La inceput unul pe zi.Apoi din ce in ce mai multe.Pe zi.
Pana azi .O domnisoara m-a sunat la 9.00 din partea unei societati de recuperare.Mi-a vorbit frumos la inceput.Apoi, vazand ca nu marsez la cerintele sale si nu alerg sa dau in cap unuia pe strada pentru a-i lua banii aferenti ratei mele a inceput subtil sa ma ameninte.
Ca nu voi mai putea face niciodata un imprumut(Doamne-ajuta), ca dosarul meu va fi trimis spre executare silita, etc.
Apoi a inceput din nou sa se roage de mine sa fac cumva sa platesc.Azi.Degeaba i-am explicat ca nu am acesti bani .Ea a inceput sa-mi dea solutii
"-Dar nu aveti parinti?Nu v-ar putea imprumuta acestia cu bani?Nu?Nici prieteni?Cum nici vecini?In conditiile acestea restanta dvs va creste cu 3,9 lei pe zi"
La aproximativ o ora ma suna alta domnisoara evident cu aceeasi problema.Incerc sa nu ma enervez si ii comunic ca am vorbit deja cu colega dumneaiei dar nu vrea decat sa o ascult si pe ea.O ascult timp de 10 min timp in care imi debiteaza ca pe o poezie tot ceea ce imi spusese colega ei mai inainte si apoi inchide.
Surpriza.Peste o alt ora suna un domn.De la aceeasi firma.Ii comunic tremurand ca am vorbit cu doua colege ale lui iar el imi raspunde nonsalant ca nu-l intereseaza .Atunci izbucnesc
-"Acolo ori sunteti toti bolnavi ori sunteti toti certati intre voi."Si trantesc telefonul.
Mi-a crescut brusc tensiunea(nici nu stiam ca posed asa ceva,noroc cu BCR-ul,acum stiu).
Si stau si ma intreb:
-Bai idiotilor,aveti nevoie de noi vii sau morti?

Niciun comentariu: