Faceți căutări pe acest blog

IMPORTANT NU ESTE DACA AM SAU NU DREPTATE.IMPORTANT E CA DIN DIALOGUL NOSTRU SA REZULTE CEL PUTIN O PUNERE PE GANDURI.


luni, 27 aprilie 2009

Amintiri din copilarie???

Am postat azi cateva poezii din tinerete.
Ma simt azi la fel de naiva ca atunci.Am impresia ca nu am invatat nimic.Eu sunt la fel.
Am tot 16 ani.Sunt la fel de indragostita ca atunci si la fel de nesigura.Doar ca din cand in cand ma mai dor toate(semn ca le am).
Sunt la fel de nestiutoare despre viata,nici azi nu stiu ce caut eu aici.
Sunt doar mici diferente.
Sunt mama azi.Sunt sotie azi.
Insa la fel ca si-atunci tot nu stiu ce rost am.In afara de rolurile astea obisnuite.
Nici azi nu sunt gospodina, la fel ca atunci.Nici azi nu sunt ordonata, la fel ca atunci.Nici azi nu stiu ce va fi maine, la fel ca atunci.
Doar ca azi ma prefac ca le stiu pe toate atunci cand ma intreaba Maria ceva.
Ma prefac inteligenta atunci cand vorbesc cu adulti.
Ma prefac responsabila fata de sotul meu.
In rest sunt tot eu.
Sunt la fel.
Si daca o sa am chef si ceva bani in plus poate ma prefac si ca traiesc???.....

Un comentariu:

FITA spunea...

Cre'ca ai ramas normala.... si asat e un merit al celor care te-au crescut si te/au ferit de tot felul de traume. Asa ca bucura-te....