Faceți căutări pe acest blog

IMPORTANT NU ESTE DACA AM SAU NU DREPTATE.IMPORTANT E CA DIN DIALOGUL NOSTRU SA REZULTE CEL PUTIN O PUNERE PE GANDURI.


luni, 27 octombrie 2008

Inceput de drum ....

M-am hotarat.Astazi incep un drum nou.Mai bun?N-am de unde sa stiu.In general toate drumurile le-am inceput crezand ca vor fi mai bune.Ca n-au fost toate asta e.Ca acesta va fi altfel?Poate.Ar fi bine sa fie.
Se spune ca toate drumurile le incepem cu intentii si perspective bune.De ce se termina altfel?Ce intervine de-a lungul lor si le schimba traiectoria?Mi-as dorii sa stiu.Probabil ca undeva, pe drum pierdem din vedere de ce am inceput, nu mai avem nici rabdarea nici atentia necesara si poate ca obosim gandind bine si frumos.Oare atunci se rupe firul?Nu stiu dar ceea ce stiu cu adevarat este ca atunci cand mi-am dorit cu toata fiinta mea sa fie bine a fost.Si de fapt toate intamplarile pe care viata mi le-a oferit au fost mult mai inainte intuite chiar de mine.Chiar si atunci cand socul m-a facut sa cred ca nici nu-mi puteam imagina sa fie asa am realizat aproape imediat ca de fapt stiam ca asa va fi.
Si atunci?Cum sa fac sa accesez aceasta a 5 a dimensiune coexistenta cu mine:intuitia?
Oare cum ar fi?

Niciun comentariu: